Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Februari 09, 2010

Persona Non Grata

Selama lebih kuran 15minit saya adalah seorang persona non grata. tiada pengenalan diri. Hanya Allah Yang Mengetahui.

Saya ke jpn utk dptkan mykad yg saya buat pada bulan julai 2009. setelah tidak dapat kad atm baru, saya ke pejabat jpn, tak perlu bertangguh2 lagi. sesampai saya di jpn, saya lihat notis - offline. Angin +4 setelah pengalaman di bank tadi. PKP tidak tahu berapa lama offline. saya maklumkan bhw saya sanggup tunggu. saya berdoa agar urusan mykad saya selesai hari ini juga.

Jam 4ptg saya masukkan kp bunga raya saya ke dlm peti surat. jam 4.15ptg saya terima mykad. pegawai yg melayan saya ingat saya kerana dia telah melayan saya semasa saya lakukan permohonan pertukaran kp saya pd julai 2009. mungkin sebab saya ni muka penyangak kot? beliau komen gambar saya silau di cermin mata. dan saya boelh tukar jika saya nak. ada 3 bulan utk dpt secara percuma. saya maklumkan terima kasih, dan saya tak kisah, janji nampak mata. tapi kalau ada cadangkan tukar, saya akan p tukar.

Tiada ulasan: