Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, September 03, 2011

Beraya di Gelanggang Futsal

petang tadi saya berfutsal bersama sedara mara (sepupu2). cuma sejam shj.

telah lebih setahun saya tidak berfutsal bersama2 sedara2. yg regular berfutsal bersama saya adalah adik2 saya semasa saya berfutsal bersama sahabat2 sekolah menengah pada setiap selasa malam rabu.

bagus juga berfutsal tadi. sebelum pakcik saya join, saya paling tidak muda. yg paling muda bersekolah rendah. futsal tadi diharapkan dapatlah membakar lemak2 juadah raya. tapi selepas berfutsal kami ke rumah seorang makcik utk makan malam yg ringkas, macaroni goreng.

beriadah bersama keluarga adalah satu cara mengeratkan silatturahim. pada asalnya nak berboling pada pagi syawal ke 2. tapi, kerana agenda melawat di bulan syawal, agenda boling keluarga ditangguhkan.

Tiada ulasan: