Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, September 09, 2011

Pecipta 2011

insyaallah pada minggu depan uitm akan menjadi penganjur bersama kpt utk pecipta 2011. pada tahun 2009, pecipta 2009 dianjur bersama oleh um dan kpt.

pada 2009, alhamdulillah saya berjaya mendapat satu pingat perak. tapi pada tahun 2011 saya tidak tersenarai mewakili uitm sebagai peserta. saya akan mewakili uitm sebagai sebahagian drpd ajkk. saya akan bertugas 3 hari berturut2. hari pertama makan malam bersama profesor dari usa. hari kedua mengiringi prof ke simposium semasa pecipta dan makan malam bersamanya. hari ketiga mengiringi profesor tersebut ke ceramah ilqam. maka saya kembali spt biasa, kerja sebagai pengawal peribadi. pangkat sama ajela.

saya akan bermalam di kl selama pecipta berlangsung. best juga. tugasan sebegini jarang2 saya dapat di kl. kalau di luar kl biasala. jom kita ke pecipta 2011 di klcc 13-15 sep 2011, selasa - khamis.

1 ulasan:

olie_8 berkata...

wah tahniah sir..even bukan sebagai peserta tp dpt jadi salah seorang ajk terpenting..all the best sir!