Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, September 18, 2011

Jemputan dan Tugas

semalam pada waktu pagi bertugas temuduga bakal pelajar diploma baru. lepas tu cadang ke rumah rakan sekerja utk jamuan rayanya. tetapi panggilan telefon daripada bonda mengubah hala tuju saya.

maka saya tidak makan tengahari utk petugas temuduga di stadium uitm. saya juga tak sempat beraya di rumah raka setugas di fsr. saya juga tak sempat ke rumah makcik sepupu di semenyih. saya buat pilihan ke majlis kenduri cucu moyang saudara di kelab shah alam. dan kemudiannya ke rumah sepupu kerana majlis harijadi anaknya di ampang.

faktor masa dan status kesesakan jalanraya perlu diambil kira. dan status kekosongan yg masih ada pada perut saya. saya mohon maaf kepada jemputan2 yg saya terima dan tidak dapat saya penuhi. kepada semua yg menjemput saya ke majlis hari raya, kenduri kahwin, majlis harijadi, majlis ulangtahun, dsbnya terima kasih kerana sudi menjemput saya. semoga majlis anda semua mendapat rahmat Allah.

Tiada ulasan: