Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, September 12, 2011

UiTM dan Mercy Malaysia

petang tadi saya ada perjumpaan dgn 3 wakil mercy malaysia. saya telah dimaklumkan pd tengahari tadi oleh presidennya, datuk dr ahmad faezal, rakan sekelas semasa sekolah menengah dahulu.

perjumpaan dgn mercy setelah mereka berjumpa dgn dekan dan timbalan dekan fspu. fspu bercadang mengadakan aktiviti dgn mercy. oleh kerana saya telah lama berbincang dgn presiden mercy utk kerjasama antara uitm dan mercy, maka secara kasarnya dipersetujui uitm akan adakan mou dgn mercy. maka aktiviti dgn mercy oelh fakulti, kampus dan jabatan di uitm akan dipantau oleh pejabat jim uitm.

beberapa aktiviti/program utama dicadangkan. dan seperti biasa, saya cadangkan antara kumpulan pelajar pertama terlibat dgn mercy adalah peers uitm. insyaallah akan dimulakan kerjasama diantara uitm dan mercy secepat mungkin.

Tiada ulasan: