Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, September 28, 2011

Pindah Pejabat Lagi

pada hari isnin petang saya minta bantuan 3pelajar saya utk mengangkut saki baki barang saya di aras 20 menara 2 kompleks kejuruteraan. alhamdulillah, kerana masa selepas waktu pejabat, maka lif cepat didapati.

tengahari semalam saya ucapkan terima kasih kpd staf di aras 20 yg telah membantu saya semasa saya berpejabat di sana. insyaallah adalah sikit makan. saya sebenarnya telah dimaklumkan oleh bos saya di aras 5 ctss utk bawa barang saya ke pejabat di situ bermula isnin minggu ni. saya bercadang utk ke sana pada petang ini.

pejabat baru, jawatan baru, tugas dan tanggungjawab baru. dan tugas diberikan pada saya lebih mencabar drpd yg lama. insyaallah saya akan cuba yg terbaik. adakalanya pemilihan asal utk satu2 posisi tidak sesuai dgn diri kita. jika sedemikian maka janganlah segan utk mengakui.

Tiada ulasan: