Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Julai 08, 2013

Ilmu dan Jenazah

tuntutlah ilmu sehingga jadi jenazah. jangan sehingga dapat ijazah sahaja.

hari ini dan insyaallah esok saya akan berkursus tot untuk modul kemahiran insaniah - ki, anjuran bersama hep fsr dan hep. peserta termasuk luar fsr. dari fsr terdiri drpd staf akademik dan pentadbiran. kursus kali ini kerana dah versi 2.0 modul ki hep uitm. spt dinyatakan fasi dan penceramah, saya terlibat dgn versi terdahulu.

penceramah dan fasi berseloroh menyatakan kerana saya dah ada, saya patut bagi ceramah. saya senyum sebab bagi saya penceramah dan fasi jemputan adalah lebih sesuai berbanding saya. terima kasih kpd tuan rumah yg sudi jemput saya. terima kasih kpd penceramah dan fasi. terima kasih kpd para peserta yg sudi hadir utk kebaikan bersama - diri dan pelajar uitm serta masyarakat.

Tiada ulasan: