Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Julai 12, 2013

Poso di Kelate

pada 10-11 jul 2013 saya di kota bharu kelantan. iaitu pada 1 dan 2 ramadan 1434 saya berada di kampung saya.

saya rasa ianya kali pertama saya berpuasa pada 1 ramadan di kelantan. seingat saya. dan saya telah bermalam sangat hampir dgn tapak rumah arwah nenek saya. alamat lama rumah nenek saya adalah di jalan post office lama. ianya alamat  utk mengirim kad hari raya dulu2. hotel dimana saya tinggal lebihkurang 100 meter drpd tapak rumah nenek saya. hotel tu terletak ditapak taman sekebun bunga. tamana yg sebenarnya tempat makan dan dimana nenek akan pesan kpd saudara utk belikan nasi kung berlauk kari ayam untuk makan malam saya.

walau bagaimana pun, saya berbuka puasa di sebuah restoran baru di jalan tok hakim(?). selain berbuka di hotel atau di kfc, yg terdekat dgn hotel adalah restoran tersebut. dan saya bersahur di hotel shj. nak keluar makan colek pada malam hari pun tak larat sebab seharian dgn staf uitm machang iaitu dari tiba di awal pagi sehingga jam 6.30ptg.pada hari kedua juga sibuk dgn staf uitm kelantan sehingga pukul 3ptg.

Tiada ulasan: