Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Julai 09, 2013

Pejabat Baru?

pagi tadi berjumpa sahabat lama. dia sekarang di pejabat lama saya.

kursus selama dua hari dapat berjumpa sahabat2 lama. yg sbg penceramah. yg datang sbg jemputan. yg pernah bekerja di pejabat sama.

ada yg bertanya saya di mana pejabat saya sekarang. ada yg tersilap ingatkan pejabat saya berhampiran tempat kami berjumpa tadi. maka saya jelaskan bhw saya dah setahun kembali ke fakulti.

dan perjumpaan petang tadi satu soalan diajukan adalah 'bila habis phd?'. setelah beberapa minit saya bertanya kpd sahabat yg bertanya,'kenapa bertanya? ada sebab tertentu ke?'. adakah nak tawarkan saya ke pejabat baru? hmm..kalau dipinjamkan, kena diberi kenaikan 2 gred.

Tiada ulasan: