Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Julai 03, 2013

Kereta Baru

seronok juga pergi melihat kereta baru. saya ke bilik pameran chery, nissan, ford, kia dan proton. lain jenama lain layanan diterima.

di chery, walau seorang jurujual, dia mesra melayan bakal pelanggan. di nissan saya jengok sekejap shj. di ford, saya try duduk dlm beberapa buah kereta dan mendapat layanan cemerlang daripada jurujual. di kia jurujual sibuk dgn pelanggan lain. di proton walau keadaan bilik pameran kurang menarik tetapi layanan baik.

memang seronok cuba kereta baru. cuma melihat kepada harganya, yg paling murah harganya beza rm10ribu drpd flat yg saya beli. kereta lain lebih mahal drpd flat saya. takpelah, buat seketika terasa seolah macam orang banyak duit. saya sekadar memandu kereta baru saudara shj.

Tiada ulasan: