Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Ogos 12, 2011

Berbuka Puasa Bersama SR113 SPS223 Mei2011



alhamdulillah, tadi saya berbuka puasa bersama pelajar sr113 yg mengambil sps233. turut hadir pelajar kumpulan sama tapi yg tak ambil sps233. tetamu kehormat, dr vincent. kp 113 en nagoor tidak dpt hadir di saat2 akhir.

juadah berbuka memang menyelerakan bg saya. nasi beriani, lauk ayam masak merah, kurma daging, acar dan papadom. minuman air sirap dan teh panas. buah2an kurma, plum, dan tembikai. kuih akok berlauk dan istimewa, ais krim dan kek cokelat. walau pun simple, tapi yg menyeronokan adalah hadirin yg ceria berbuka bersama saya.

terima kasih kpd dr vincent dan para pelajar sr113 part 5 sem mei 2011 yg sudi berbuka puasa dgn saya. terima kasih krn sudi menjamu saya dgn ais krim dan kek coklat. macam makan kat hotel.

Tiada ulasan: