Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Ogos 06, 2011

Bersahur Bersama Sahabat 06082011



alhamdulillah, tadi saya bersahur dgn sahabat2 drpd sekolah menengah. ini kali pertama kami lakukan (andaian saya dan bagi saya). kebiasaan kami akan berbuka bersama2 pada setiap ramadan, jika diizinkan Allah.

untuk tahun ini kita cuba buat kelainan. pada awalnya memang diandaikan tak ramai dpt hadir berbanding kehadiran utk majlis berbuka. jika dpt 10 orang dah kira ok. saya cadangkan di shah alam, dan seorang kawan cadangkan di hotel concorde.

alhamdulillah, cukup2 10 orang yg hadir. 2 tidak dpt hadir kerana masalah kesihatan. 2 orang tidur dan hanya tersedar pada jam 5 pagi. kami mulakan majlis pada jam 3pagi. insyaallah, kita akan lakukan majlis spt ini lagi. terima kasih kpd yg hadir. terima kasih kpd penganjur. berbanyak terima kasih kpd penaja majlis. semoga anda sentiasa mendapat rahmat Allah.

Tiada ulasan: