Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Ogos 20, 2011

Kepulangan Yang Dinanti

ibu memandang ke gambar anak yg telah pergi tak akan kembali. sudah enam bulan mereka mendapat berita yg anak mereka hilang dan diandaikan telah mati. kehadiran dua tetamu drpd organisasi anaknya memberi kejutan kpd mereka sekeluarga. 'tuan haji, kami drpd..., kami ingin memaklumkan bhw dgn penuh dukacita, anak tuan haji ... telah hilang semasa bertugas. kami hanya dpt maklumkan sekarang kerana urusan keselamatan. semoga rohnya dicucuri rahmat illahi.

begitu kuat bunyi helikopter di tengah2 hutan belantara. tuan, kita akan berangkat sekarang. destinasi kita adalah ... utk pemeriksaan lebih rapi ke atas tuan. abdullah memandang kpd pengiring2nya. sebentar, benarkan saya mengucapkan terima kasih kpd tok batin dan orang2nya. saya banyak terhutang budi kpd mereka. jika tanpa bantuan mereka, saya tiada lagi di dunia ini.

Tiada ulasan: