Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Ogos 29, 2011

Salam Syawal 1432H dan Berakhirnya Ramadan 1432H




selamat tinggal ramadan. insyaallah, jika dipanjangkan usia kita akan bertemu ramadan 1433h.

selamat datang syawal 1432h pada maghrib tadi. tahun ini kita cuma berpuasa hanya 29hari shj. negitu cepat masa berlalu, 29hari berlalu dgn pantas. pejam celik dah selamat tinggal ramadan.

Kepada kerabat, saudara mara, sahabat taulan, dan kenalan, saya ucapkan salam satu syawal 1432h. saya memohon berbanyak maaf zahir dan batin. daripada saya cebad, pensyarah fakulti sains sukan dan rekreasi, uitm, ketua mobiliti pelajar, pejabat jaringan industri dan masyarakat uitm.

hanya Allah sahaja yg Maha Adil dan Maha Mengetahui. tiada yang disembah melainkannya. bersyukurlah kita kepada Allah pemberi rezeki. tiada tuhan melainkan Allah. dan nabi Muhammad s.a.w itu pesuruhNya.

Tiada ulasan: