Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Ogos 02, 2011

Ramadan Ketemu Lagi

alhamdulillah, hari ini 2 ramadan. insyaallah kejap lagi cukup 2 hari berpuasa di bulan ramadan tahun ini.

semalam di pejabat, ramai yg bercuti. mungkin balik kampung berbuka dgn keluarga di kampung. hari ini saya cuti. cuti tidak sihat. setelah lama tak ke klinik swasta, saya pergi pagi tadi. batuk dah lama tak sembuh. dicampur hari pertama puasa, saya akan selalunya sakit kepala kerana kurang air.

pagi tadi saya ambil peluang ke agrobank di sebelah klinik. buka akaun baru. persediaan utk berkecimpung dlm pertanian (insyaallah). setelah itu terus berbojeng. insyaallah, sebelum raya akan berbojeng lagi.

puasa kali ini disambut tanpa astro. maka rumah sunyi banyak. tidak banyak gangguan drpd tv. maka suasan yg kurang bising membolehkan membuat analisis puasa dan kita. petang tadi tengok cerita 'the messenger'. terdapat banyak perbezaan dgn buku saya baca berkaitan rasul junjungan kita.

kepada pembaca blog saya,'selamat beribadah di bulan puasa. saya mohon maaf jika ada melakukan kesliapan dan kesalahan secara sengaja atau tidak sengaja. halalkan segala makan, minum dan rezeki yag dikongsi dgn saya'. semoga kita akan ketemu ramadan di tahun hadapan.

Tiada ulasan: