Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Ogos 10, 2011

Buka Puasa Di Intekma 2011

tadi saya berbuka puasa dgn rakan sekerja semasa di ined. mereka banyak membantu saya semasa saya bertugas di unit pengurusan kualiti ined.

telah lama saya ingin makan bersama2 rakan sekerja semasa di ined. tetapi tugas baru saya membuatkan saya mempunyai masa yg terhad. alhamdulillah, bulan puasa membolehkan saya bertemu dgn mereka semua dalam satu waktu setelah lama tidak berjumpa, setelah saya bertukar drpd ined ke jim.

begitu cepat masa berlalu. ramadan muncul kembali. dan seperti biasa saya cuba berbuka puasa sekurang2nya sekali di intekma. tahun2 sebelumnya ada sehingga 3-4kali. berbuka bersama kawan, sahabat dan rakan sekerja.

menu tahun ini lebih drpd tahun lepas. itu komen saya kpd seorang kawan yg bekerja di intekma. kediaman kita sekarang dan cara hidup sekarang kurang membolehkan kita melayan kawan2 di rumah. jadi, terima kasih intekma kerana sudi meminjamkan tempat utk saya jadikan ruang makan saya bersama kawan2.

Tiada ulasan: