Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Ogos 12, 2011

Senarai Pelajar SRW655 Sep2011

pagi tadi saya lihat senarai pelajar dan penyelia utk srw655. tiada nama saya sebagai penyelia. maka saya tiada pelajar sr223 utk saya selia bg sem sep2011.

pada asalnya lebih drpd 10pelajar meminta saya menjadi penyelia mereka. saya cuba kurangkan sehingga 8shj. dan 2telah jumpa saya utk kali kedua pd minggu lepas. pada pagi tadi sepatutnya saya jumpa lagi 4pelajar. tetapi saya dah bgtau mereka utk semak senarai di depan pejabat kp223.

maka saya tidak berjumpa dgn seorang pun pelajar utk saya selia srw655 pd pagi tadi. kp memaklumkan bhw ata saya teramat banyak. maka pengurusan bersetuju utk meringankan beban ata saya dgn tiada pelajar 223 utk saya selia srw655. terima kasih kpd pihak pengurusan fsr. alhamdulillah. boleh bernafas elga.

walau bagaimana pun, saya dimaklumkan ada seorang yg tercicir. jadi saya akan menyelia beliau. insyaallah. kpd pelajar2 lain, terima kasih kerana sudi ingin menjadikan saya sebagai penyelia srw655 anda. saya mohon maaf hajat anda tak dapat dipenuhi.

Tiada ulasan: