Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Ogos 11, 2011

Meeting @ MITI

petang tadi saya meeting di miti. bukan mesyuarat atau perbincangan. ianya satu meeting/ discussion. kerana ianya telah diadakan dlm bahasa inggeris.

meeting tadi berkaitan membincangkan bagaimana utk meningkatkan keberkesanan latihan industri. ada wakil dari ipt, mohe, mhr, miti dan dari industri/wakil chamber of commerce. kecuali dari miti, kesemua wakil kerajaan (ipt/kementerian) adalah pribumi. kecuali seorang (tak silap saya) yg lainnya bukan pribumi mewakili swasta.

meeting sekejap shj. pengerusi ada meeting lain pula lepas meeting dgn kami. alhamdulillah, sempat balik sebelum trafik memeningkan kepala. pemandu yg lebih lega drpd saya. cuma saya tidak tahu apakah cadangan atau kesimpulan setelah meeting di miti tentang bagaimana nak meningkatkan keberkesanan latihan industri.

Tiada ulasan: