Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Ogos 11, 2011

Kerja Saya

apakah kerja saya? saya seorang pensyarah. tapi saya nyatakan saya sbg seorang pemudahcara. saya cuba memudahkan pelajar saya memehami perakaunan dan kaunseling. kalau saya memberi syarahan, kenalah di atas pentas.

sekarang kerja saya banyak hadir mesyuarat dan perbincangan. pagi tadi termesyuarat dgn wakil utk johan cruff institute di malaysia. kemudiannya berbincang dgn dekan, tda, tdpji dan pengerusi icssr tentang jci dan icssr. sebelah petang meeting di miti. esok alhamdulillah, jadual utk mesyuarat dgn aoei ditunda.

di jawatan bukan hakiki sekarang, saya diberi 2 kerja besar. merekabentuk gdc uitm dan membantu mewujudkan sistem utk latihan industri uitm. selain drpd itu, saya perlu bermesyuarat berkaitan latihan industri dgn pihak berkaitan. saya juga perlu membantu mendapatkan instrumen utk menilai prestasi pelajar latihan industri. itu antara tugas ketua mobiliti pelajar.

maka saya seorang arkitek, perunding ict, pegawai perhubungan organisasi, pegawai pemasaran, akauntan, kaunselor dan pelbagai lagi. saya tidak bersyarah tetapi membantu memudahkan pelajar saya mendapatkan kebolehdapatan kerja (employabiliti).

Tiada ulasan: