Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Julai 24, 2013

jika dimurahkan rezeki

Rezeki ketentuan allah. Ada yg baik akan dpt banyak. Ada yg tak baik dpt banyak rezeki juga.

Jika dimurahkan rezeki, sy mungkin berpeluang ke 3 organisasi berbeza. Dipinjamkan. Saya dah ditawarkan oleh 3 bos dari organisasi berbeza yg kebetulan kesemuanya duduk semeja. Andaian terkini, mungkin berpeluang juga ke 2 kementerian berbeza.

Soalan saya ajukan kpd yg sudi jemput saya bekerjasama dgn mereka adalah boleh saya memenuhi harapan mereka dgn tugas dan tanggungjawab yg akan diamanahkan. Dan jawapan diterima hampir serupa iaitu mereka yakin dgn kemampuan saya.

Terima kasih kpd yg sudi tawarkan peluang kpd saya. Pesan bonda, solat istikarah. Saya sentiasa berdoa utk rezeki yg halal.

1 ulasan:

Unknown berkata...

memang kita cuba dapatkan rezeki yang halal, tapi apakah keutamaan kita, menyebarkan ilmu yang akan sentiasa digunakan, atau menaburkan tenaga kita kepada mereka yang sering mengundangkan kita untuk membantu untuk kepentingan diri mereka....