Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Disember 23, 2008

Jawatan

Seorg rakan menelefon, 'Bad, aku nak kau jadi peng____. Boleh tak?'. Saya bgtau, 'tengoklah.'

Seorg rakan lain bertanya, 'kau ni bila nak jadi _______? cepat2lah. Aku nak kau jadi ______ di _________' InsyaAllah. Tapi dalam hati, bukan senang dan bukan juga susah. Saya doakan agar saya dipermudahkan oleh Allah dlm segala urusan. AlhamdulIllah, ada yg dipermudahkan, ada yg tidak dipermudahkan. Kedua2nya perlu diteliti sebabnya.

Jawatan diamanahkan kpd saya sekarang banyak kpd pengurusan akademik. Seronok krn perkongsian ilmu tidak terhad kpd pelajar di bilik kuliah shj. Dan saya juga seronok krn saudara (makin ramai pula di uitm ni), dan rakan lama dan baru sedia membantu. AlhamdulIllah.

Tiada ulasan: