Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Disember 24, 2008

Kematangan (3)

Terima kasih kpd yg sudi menerima maklumbalas drpd saya. Hasilnya adalah amat memuaskan hati saya.

Mesyuarat di fakulti yg saya hadiri hari ini menunjukkan kematangan pengerusi dan jk yg terlibat dgn pembentangan. tahniah. Kita tidak dapat puaskan hati semua orang. Memang masih ada yg ingin menghangatkan suasana, kalau tak org tak perasan kehadirannya. Tahniah kpd mereka yg dicuit berjaya meneruskan pembawaan secara profesional. ianya menunjukkan kematangan dan ilmu anda. Ilmu tidak boleh dikaitkan dgn usia (tak taulah berapa p=...).

Mesyuarat bg saya utk endoskan perkara2 yg telah disediakan. Jika nak bersilat, silalah ke gelanggang. memang ada yg tak selesa dgn kehadiran saya. Biarkan 'nemesis' takut dgn bayang2nya.

Tiada ulasan: