Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Disember 28, 2008

Kenduri (2)

Kenduri semalam tamat (ikut jadual utk tetamu) pd 10.30 malam. Bagi warga kerja, hampir 11.30 malam.

Memang penat. Tuan rumah (saudara saya) lagi penat tapi beliau nampak sangat2 gembira. Tetamu vvip, Tun ..., bekas bos saudara saya. Juga rakan kpd ayah saya. Juga bos kpd adik ipar saya. Memang reputasi kita diingat org sehingga selepas kita mati. Maka, pastikan reputasi kita jaga dan ianya positif.

Saya diperkenalkan kpd rakan2 dan saudara mara yg lama tidak berjumpa dgn ibu dan bapa saya. Maka saya perlulah menjaga reputasi ibu dan bapa saya.

Tiada ulasan: