Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Disember 14, 2008

Kaya Bagaimana? (2)

Semalam saya terasa spt seorg yg berada. Spt seorg jutawang.

Tetapi saya tiada jutaan wang. Saya telah memperolehi 3 buah buku asli pakar psikologi terkemuka di dunia. Saya membelinya melalui ebay. Bagi saya pemilikan buku yg antara rujukan utama dlm stres dan kaunseling membuatkan saya terasa seolah2 saya mempunyai rezeki yg sangat2 banyak. Saya kaitkan kekayaan dgn ilmu.

Semalam saya terus membeli buku2 utk meningkatkan ilmu saya. Dan kekayaan melalui ilmu dlm buku akan terus saya cari. Bacaan yg mempunyai ilmu yg boleh memberi kekayaan dunia dan akhirat adalah di dlm AlQuran.

Tiada ulasan: