Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Disember 09, 2008

Padang Jarak ...

Saya bertugas hari ini. UiTM sangat2 sunyi.

Ramai staf masih bercuti. Mungkin ramai bertugas semula pd isnin depan. Para pelajar majoritinya bercuti. Saya melihat amat berbeza sekali dataran menara SAAS berbanding pd selasa minggu lepas. Minggu lepas penuh dgn para graduan dan keluarga. Hari ini sunyi sepi. Hanya beberapa org pelajar dan staf berurusan di pejabat pos.

Di pejabat saya hanya ada tiga org sahaja. Yg lainnya masih bercuti. Ramai ingin habiskan cuti tahunan mereka. Selamat bercuti dan selamat kembali ke uitm. Jagalah kesihatan dan keselamatan semasa bercuti.

Tiada ulasan: