Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Disember 23, 2008

Reputasi dan Amanah (3)

Maka bertanya staf saya,'Ce Bad, apasal sekrg ni org asyik tawarkan diri utk tolong ce bad?'. Saya bgtau, 'mungkin tanda positif atau negatif'.

Memanglah saya biasa ditegur. Kalau kasar sikit, dimarahi. Saya bukanlah 'perfect'. Jadi jika yg marah2 kpd saya, itu hak dia. Jika yg sudi baik dgn saya, saya bersyukur. Saya tiada pangkat yg tinggi di bidang akademik. Saya tidak dikurniakan pangkat akademik tanpa usaha. Bila saya berusaha pun, tiada ganjaran dunia kerana ada penghalang. Tapi Allah Yang Menentukan Rezeki hambaNya.

Maka saya harapkan yg sudi dan bersedia bekerja dgn saya krn reputasi yg positif. Dan sy harapkan reputasi positif hasil drpd menjalankan amanah.

Tiada ulasan: