Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Disember 06, 2008

Peluang Kedua

Hari ini adalah pendaftaran pelajar baru program ppjj ined. hampir 70% drpd yg ditawarkan hadir utk mendaftar di dsb.

Melihatkan kesungguhan para pelajar untuk melanjutkan pelajaran di peringkat lebih tinggi mengingatkan saya kpd antara tujuan asal itm. ined diberi amanah utk menguruskan program milik fakulti untuk mereka yg tidak dpt belajar secara sepenuh masa kerana faktor utama iaitu masa bekerja. Di muka para pelajar saya lihat usaha utk meningkatkan taraf kehidupan diri melalui diploma atau bacelor yg mereka ingin miliki.

Bagi para pelajar sepenuh masa, bg mereka yg tiada masalah mendapat tempat di uitm, saya harap sedarlah kelebihan yg anda miliki. Maka janganlah disia2kan. Kpd para staf uitm, berkhidmatlah dgn penuh amanah dan ikhlas.

Tiada ulasan: