Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Disember 17, 2008

Sahabat

Saya suka membuat ulasan saya setelah membaca blog org lain. Menjadikan sy seorg yg inovatif.

Sahabat ada bermacam ragam. Ada pelbagai niat org bersahabat dgn kita. Bg saya, saya inginkan sahabat yg ikhlas utk kebaikan dunia dan akhirat bersama. Saya tidak perlu sahabat kerana pangkat saya (jika ada pangkat). Saya sedih dan marah melihat sahabat2 yg ditinggalkan 'sahabat' lain apabila sahabat sy tiada lagi pangkat, jawatan dan kuasa.

Terima kasih kpd sahabat2 yg saya turut anggapkan sbg saudara saya. Kami mula mengenali sesama diri sejak 1980. Mereka tahu cara saya. Dan mereka terima maklum balas saya untuk kebaikan bersama.

Tiada ulasan: