Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Disember 01, 2008

Terima Kasih

Terima kasih UiTM. Ramai daripada kalangan keluarga saya termasuk saya mendapat peluang menyambung pendidikan selepas SPM di ITM/UiTM.

Semalam saya membawa makcik saya sekeluarga untuk makan tengahari di hotel uitm. Tujuan saya untuk meraikan kejayaan keluarga makcik saya yg berjaya menghasilkan graduan pertama dalam keluarganya, iaitu anaknya. Ramai daripada mereka yg mendapat pendidikan lanjutan drpd uitm kerana tidak berjaya ke tempat lain atau kurang mampun utk k tempat lain. Jadi apabila menjadi graduan adalah tanda terima kasih kpd keluarga yg memberi sokongan dan kepercayaan kpd graduan, uitm yg memberi peluang, para staf uitm yg membantu dlm proses pembelajaran graduan.

Kebetulan, pada masa yg sama di hotel uitm, turut hadir pro-canselor tan sri arshad ayub, naib canselor, dan 2tnc. Terima kasih tan sri kerana antara mereka yg menjadikan uitm sebuah institusi utk meningkatkan keilmuan bumiputera.

Tiada ulasan: