Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Disember 17, 2008

Tahniah kpd UiTM Kelantan

Seronok apabila dpt tahu uitm kelantan merangkul juara kualiti untuk kampus. Puas kerana terlibat dgn gerakan kualiti ore mace.

Inilah bukti bhw saya bekerja. Sbg guru, kepuasan adalah apabila pihak ketiga mengiktirafkan kualiti anak didik kita. Anak didik mencerminkan gurunya (lebih sesuai fasilitator). Dua tahun berturut2 kejuaraan kategori dirangkul.

Bermula hari ini kolej bersekutu pula dijadikan amanah tugas saya. Saya doakan kejayaan kolej bersekutu mendapat pensijilan seperti diimpikan.

Tiada ulasan: