Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Disember 21, 2008

Kenangan

Petang tadi dlm perjalanan ke tesco, Roy (Roy dan Fran) mendendangkan lagu 'Akukah Terlewat'. Mengingatkan kpd tahun 80an semasa di itm.

Tadi pula, Sheila Majid di rtm1. Lagu2 didendangkan mengimbau saya ke tahun 80an dan awal 90an. Selain Sohaimi Meor Hassan, saya turut meminati Sheila Majid. Lagu2 yg boleh difahami dan mempunyai makna. Antaranya 'Hitam Putih Kehidupan'. Lagu ini sering saya kongsikan dgn pelajar saya. Sebabnya, 'hitam putih kehidupan, sendiri yg menentukan, hidup ini usah dipersiakan...'.

Tahniah kpd David Arumugam (Terima Kasih...) dikurniakan pingat. Alleycats turut mewarnai kehidupan saya.

Tiada ulasan: