Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Disember 27, 2008

Kenduri

InsyaAllah, sekejap lagi saya akan ke kenduri seorg saudara saya. Malam ni di Felda.

Spt biasa, tugas saya, jaga ajelah. Senarai vvip pun panjang malam ni. Tan Sri shj tak tahu brp ramai. Datuk2? Jadi nak selamat, semua kita panggil tan sri. Saya dgn kawan2 dan saudara2 suka berseloroh bila berjumpa sesama kita. Kita panggil sesama kita, 'datuk, datuk seri, tan sri...'. InsyaAllah, masin mulut kita.

Apabila senarai tetamu ramai vvip, maka tempat kenalah sesuai. Pilihan saya, cukuplah supaya yg diraikan adalah mereka yg bermakna dlm hidup ini, keluarga dan sahabat.

Tiada ulasan: