Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Disember 13, 2008

Selamat Pengantin Baru

Tahniah saya ucapkan kpd encik Ahmad Shahril, (mantan penolong pendaftar pentadbiran di fsr) menjadi raja sehari. Maaf kerana tidak dpt penuhi jemputan anda.

Sebagaimana saya nyatakan, en,shahril banyak membantu fsr dlm kualiti. Dgn pertukaran jabatan, saya tidak tahu siapakah yg mengambil alih urusan kualiti drpd beliau. Memanglah biasa akan ada yg tidak suka bekerja, tidak suka kpd bos yg suka bekerja. Bos yg bekerja akan mendedahkan secara langsung atau tidak langsung staf yg tidak bekerja. Pelik, org yg jalankan amanah dipersalahkan, yg menipu dan tidak amanah dinobatkan spt juara.

Walau bagaimana pun, en shahril, sekali lagi tahniah drpd saya. Semoga tuan, pasangan dan zuriat tuan dikurniakan Allah keselamatan dunia dan akhirat.

Tiada ulasan: