Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, April 09, 2013

Heaven or Oven

heaven or oven. bermakna sejahtera atau derita. juga mungkin syurga atau neraka.

saya merujuk kepada suhu dan suasana di bilik saya. alhamdulillah setelah dibaiki, 'aircond' bilik saya sudah beroperasi semula. sebelum ini saya menggunakan 3buah kipas utk merendahkan suhu di bilik saya. rekabentuk tingkap pula tidak sesuai untuk tiupan angin drpd luar masuk ke bilik saya. maka saya perlu membuka pintu. mereka yg lalu-lalang di depan bilik saya biasanya akan menjengok ke dalam bilik saya. jika yg kenal akan tegur saya.

ada bagus ada tidak bagus semasa aircond tak berfungsi. orang lain mudah mengetahui keberadaan saya di bilik saya. cuma kurang 'privacy'. biar lambat asal terbaiki. terima kasih kpd yg terlibat menjadikan bilik saya seumpama heaven semula.

Tiada ulasan: