Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, April 11, 2013

Keno Pindoh?

gamok2nyo ambo keno pindoh kot. lepah ado oghe jupo bos besar komplen pasal ambo? ada yg nyatakan kpd saya '...u buatlah kerja u...' yg seolah2 bermakna saya tak buat kerja saya.

pagi tadi saya berbicara dgn no1 hea. selepas itu berbicara dgn no1 anak syarikat uitm. kemudiannya berbicara dgn no1 koperasi uitm. petang pula dgn no1 di fakulti. mungkin saya banyak masa dan tak buat kerja maka saya mudah berbicara dgn mereka ini kot.

ada yg bgtau saya, 'cebad cuba dptkan utk uitm ...'. ada juga yg berkata,'bad, u continue dgn ceo...'. ada yg berpesan,'bad u buat phd lepas tu minta prof madya terus...'. jadi saya lebih percayakan yg mendorong saya dan meminta bantuan saya secara positif utk kebaikan diri dan organisasi. yg lain2 tu, sila bayar balik kerugian kpd uitm. kemudian pindah dari uitm.

Tiada ulasan: