Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, April 17, 2013

Jomla Kalau Berani

best bunyinya. macam nak gaduh. hehe..ingat saya takut.

biasanya ayat 'jomla kalau berani' membawa pelbagai maksud. lain yg menyatakannya, lain maksudnya. lain yg menerimanya, lain kefahamannya. jika saya menerima ayat di atas, saya akan terima dgn positif. dah biasa. kalau betul berani dan berani betul, jomla.

tapi pastikan anda faham peraturan. anda perlu betul2 bersedia. jangan hangat2 tahi ayam aje. pastikan cukup stamina. jangan sekerat jalan suruh orang lain ganti.

maka bagi yg berminat, silakan. maklumkan awal kpd saya. supaya geng2 saya bersedia. kita lawan habis2. jangan sampai menyesal. tapi pastikan geng pakai baju sama warna. nanti pening kepala nak bezakan mana geng sendiri, mana geng lawan semasa bermain futsal.

Tiada ulasan: