Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, April 13, 2013

Jika Kena Pindah

jika kena pindah maka... post berkaitan jika saya kena pindah mendapat bacaan yg tinggi. kenapa?

tapi jika kena pindah jauh2,,ada yg tawarkan, buat apa nak pi jauh2? mai la balik ke ctss. kalau tak pun ke intekma. kalau tak pun ke sek 17. jauh sikit ke putrajaya?

hmm, yg tawarkan tempat2 ni kpd saya ni sebab apa? tapi saya yakin (insyaallah) bukan sebab saya tak buat kerja. bukan sebab saya tak pandai buat kerja. bukan sebab sy tak tahu atau pandai berhubungan dgn orang. bukan sebab saya bawa kereta kecil. bukan sebab saya pangkat rendah. terima kasih kpd yg yakin dgn kemampuan sy utk menjalankan tugasan dgn kemampuan saya.

yg pandai menilai adalah yg pandai. yg ada ilmu. bukan kerja ikut emosi. bukan keran id dlm psikoanalitik. mungkin kerana ego spt didefinisikan freud.

Tiada ulasan: