Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Disember 18, 2009

Bertugas Di Bayan Lepas

Semalam dr jam 2ptg sampai hampir 10mlm, saya bertugas di lapangan terbang bayan lepas, pulau pinang. bukan niat asal saya. cadangannya saya hanya berada di ltbl selama 2.5jam shj.

Tetapi program uitm kelantan habis awal. maka saya tumpang kenderaan rasmi uitmkelantan ke bayan lepas. saya cuba dptkan flight terawal pd jam 3.20ptg. dukacita tiada tempat kosong. saya cuba utk flight 5.35ptg dan juga 7.35mlm. Kedua2nya pun penuh. Saya terlupa untuk cuba upgrade seat kpd business class pd flight 3.20ptg dan 5.35ptg. Bila saya cuba utk upgrade seat 7.35mlm, tiada juga tempat business class, Jadi saya kembali ke klia dgn penerbangan yg telah di tempah iaitu sepatutnya 8.35mlm. Tiada rezeki saya, 8.35mlm ditunda kpd 9.20mlm. Dan kapalterbang dimasuki pada 9.45mlm dan terbang ke klia pd 10.00mlm. Saya tiba di luar klia utk kereta balik ke rumah pd 11.15mlm. Dan saya tiba di rumah tepat 12.00tghmlm.

Kita sentiasa merancang. Hanya Allah yg menentukan. Pada asalnya terfikir juga, bagaimana nak mengisi masa drpd jam 2ptg hingga 8mlm. Kemudian saya teringat kpd antara hobi utama saya..iqra

Tiada ulasan: