Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Disember 30, 2009

Tersumbat Lagi Hidung Ini

dah beberapa hidung saya tersumbat. Setelah di'seng'kan hingus, telinga pula tersumbat. dan mata kadang2 berair.

ada kata ini tanda drpd badan nak bgtau tak cukup rehat. maklumlah, baru tadi sampai dari kuantan kerana tugas sejak hari isnin. hari ahad ni ke terengganu pula. tempat nak dilawati hampir dgn kampung seorang pakcik. tetapi tempat tinggal terdekat 30km jauhnya. pakcik saya jemput ke rumahnya. insyaallah.

sempat tak badan recover daripada lemah? adik saya kata telinga tersumbat kerana taik yg pekat. dia suruh saya p check kat doktor di uitm. insyaallah. tak seronoknya apabila hidung tersumbat dan telinga turut tersumbat. tidak dpt menikmati keharuman dan kesegaran alam milik Allah. kurang jelas pendengaran makhluk2 ciptaan Allah.

Ubat dah banyak ditelan. esok pulak ada seminar. alhamdulillah, bukan saya merasmikannya, jadi ada peluang utk rehat panjang sikit.

Tiada ulasan: