Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Disember 31, 2009

Sijil Perubatan

Hari ini saya mendapat sijil perubatan. Ianya bukan hasil menghadiri sebarang kursus sebagai pra syarat untuk layak mendapat sijil. Sebaliknya ianya adalah kerana terlampau banyak menghadiri majlis dan sebagainya kerana menjalankan tugas.

Petang semalam, tamatnya sahaja bertugas di kuantan, saya balik ke rumah. Saya ke kuantan pada isnin dan berada di sana selama 3hari 2 malam. insyaallah, pada ahad ini saya akan ke setiu terengganu pula. tapi menaiki kapal terbang bukannya dipandu ke sana. Menaikki kapal terbang menjimatkan masa, tetapi ianya masih memenatkan juga.

Maka pagi tadi saya ke pusat kesihatan uitm. saya selsema, serak tekak dan batuk dah beberapa hari. Saya ke sana untuk dapatkan ubat. Saya tidak dapat mengadakan ujian utk kolesterol kerana saya tidak puasa 10jam sebelum ujian. insyaallah minggu hadapan saya akan ambil ujian kesihatan penuh. Doakanlah saya dapat sijil bersih (macam audit bersih).

Setiap hari kita meletakkan matlamat utk lebih baik. Saya harapkan saya dapat perbaiki kesihatan saya.

Tiada ulasan: