Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Disember 11, 2009

Keputusan Sudah Keluar

Semalam senat bersidang untuk meluluskan keputusan peperiksaan Oktober 2009 UiTM. Setelah diluluskan, maka keputusan rasmi dikeluarkan melalui website uitm. Pelajar dpt melihatnya melalui portal pelajar. Berbeza masa saya belajar peringkat diploma dan diploma lanjutan, pada awal semester, kami perlu beri sampul surat bersetem beralamat sendiri untuk diposkan keputusan peperiksaan.

Tahniah kpd yg berjaya. Para pelajar bawah seliaan saya untuk tesis pada sem Julai 2009 telah berjumpa saya secara purata hampir 10kali seorang. Selalunya hanyalah 7 kali sahaja. Berbanding dgn pelajar dibawah seliaan pensyarah lain, perjumpaan hanyalah 3kali iaitu minima perjumpaan. Ada yg saya ingin berikan keputusan A, tetapi mereka tidak sanggup membuat pembentangan semula.

Pada semester Julai 2009 juga, kumpulan pelajar yg menduduki SPS233 telah mendapat keputusan antara yg terbaik semasa saya berkongsi kursus ini. Tahniah kepada yg mendapat A walau pun tiada yg mendapat A+. Keputusan berdasarkan kepada usaha kita, dan juga akhirnya bergantung kpd rezeki kita. Bersyukurlah dgn apa yg kita dapat dan terus berusaha untuk keputusan masa hadapan.

3 ulasan:

REDZUAN berkata...

berkat doa bos serta usaha juga yang mendorong kejayaan pelajar bos.. tq bos..
P/S : yang penting berjimat cermat.. he he

cebad berkata...

tq.sama2

olie_8 berkata...

thanx sir atas ajaran sir tu...