Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Disember 28, 2009

Di Tanjung Lumpur Bersama Sahabat Lama

Tadi saya makan malam bersama pegawai pengiring saya dan seorng sahabat lama. kami makan malam di gerai ikan bakar di tanjung lumpur. Ini kali ketiga saya makan di gerai yg sama setelah saya di kuantan pd bulan jun yg lepas.

Sahabat saya mula dikenali pd 1980. Keluarganya dan keluarga saya saling mengenali. Cuma saya mengenalinya apabila saya berada di sekolah menengah.Saya dari selangor dan beliau dari terengganu. Beliau antara mereka yg menjimatkan setahun drpd pengajian di sekolah rendah. beliau diantara mereka yg mengikuti kelas ekspres di sekolah rendah.

Semasa di sekolah menengah, pada tingkatan dua, beliau dan seorang sahabat lain dijemput ke rumah saya pada satu cuti. Sahabat yg seorang lagi berasal dari tanjung lumpur. Dan sahabat itu telah kembali kpdNya pada tahun 90an dahulu.

Sahabat yg bersama makan malam saya tadi adalah seorang neurosurgeon di kuantan. Alhamdulillah, beliau adalah diantara sahabat yg amat berjaya dlm hidup. Saya tumpang berbangga kerana mengenali beliau dan beliau adalah sahabat saya.

Tiada ulasan: