Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Disember 31, 2009

2009 dan Pelbagai Kenangan

Tepat 12tghmalam ini juga kita akan melambai selamat tinggal kpd 2009. 2009 mempunyai pelbagai cerita utk saya kongsi di masa hadapan. Banyak kenangan manis, dll.

Bertemu dan berpisah adalah adat biasa. Ada kenalan yg baru dilahirkan, ada yg kembali kpdNya. Ada yg berkenalan kerana tugas/profesion, dan ada yg berkenalan kerana faktor peribadi. Kedua2nya memberi kesan kpd kehidupan saya pada 2009, dan kemungkinan di tahun2 mendatang.

Saya bermula 2009 sebagai 'solo' dan masih lagi 'solo' pada penghujungnya. Niat sentiasa ada utk tidak lagi menjadi 'solo'. Tapi kita merancang dan hanya Allah yang menentukan. Kita mampu merancang dan berusaha sahaja.

2009 tidak mampu membolehkan saya tamat pengajian forensik saya. Insyaallah, saya bercadang utk menamatkannya pada 2010. Dan saya bercadang utk mula pengajian doktor falsafah saya pada 2010 juga. Dalam hati ada juga niat nak buat program sarjana ketiga. Tapi saya perlu pastikan dapat phd dahulu.

Tiada ulasan: