Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Disember 05, 2009

Konvensyen KIK 2009 UiTM

Saya berada di UiTM Arau Perlis utk menghadiri konvensyen KIK UiTM 2009. Saya hadir sebagai pemerhati jemputan drpd penganjur. Tahniah kpd peserta dan penganjur kerana berjaya mengendalikan konvensyen yg banyak kesan positifnya.

Saya teruja mempelajari banyak perkara yg baru. Yang pertamanya, KIK dn kesan kpd ahli kumpulan. Seterusnya kesan KIK kpd organisasi. Wow. Spt saya suka nyatakan, UiTM mempunyai banyak permata2 yg boleh digilap untuk lebih bernilai kpd diri dan organisasi dan masyarakat. Seronok melihat dan mendengar pembentangan para peserta. Ada yg jika kita gabungkan, atau tambahbaik, akan mempunyai lebih nilai tambah lagi. Ada yg telah saya maklumkan kpd para peserta utk dilakukan sbg R&D utk KIK, IID akan datang. banyak penyertaan yg mempunyai nilai komersil.

Terima kasih kpd penganjur yg sudi menjemput saya. Terima kasih kpd Pengarah saya yg mengarahkan saya hadir sebagai sebahagian drpd tugas saya. Insyaallah, jika diizinkan, InED dan FSR akan ada KIKnya sendiri.

Tiada ulasan: