Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Disember 29, 2009

SRW 655 Sem Jan 2010

Semalam selama hampir 1jam lebih saya berjumpa dgn para pelajar srw655 untuk sem jan 2010. Saya gunakan bilik mesyuarat ined kerana bilik saya tidak dapat memuatkan pelajar saya dgn selesa.

saya fokus kpd burnout. Ada kaitan dgn kepuasan kerja, ada kaitan dgn motivasi, ada kaitan dgn produktiviti, dan ada kaitan dgn kualiti. saya mahukan pelajar saya kaitkan kepentingan skan dan rekreasi dlm mengurangkan atau mencegah burnout.

Bilangan pelajar srw655 utk sem jan 2010 adalah paling ramai pelajar utk saya selia berbanding sem2 lain. tetapi saya seronok mempunyai pelajar srw655 utk diselia. Lebih ramai pelajar, maka bg saya lebih banyak boleh saya belajar. Sebab bg saya, srw655 memerlukan kedua2 pihak, pelajar dan penyelia belajar bukan hanya pelajar shj.

Sem Jul 2010 agak2 berapakah pelajar srw655 utk saya selia? Bolehkah bilangan pelajar pd sem ini dikekalkan? Atau ianya akan bertambah? Kita merancang, Allah menentukan.

Tiada ulasan: