Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Disember 10, 2009

Wakil FSR Cemerlang Di Laos Dgn Bolasepak

Ramai yg tidak tahu bahawa seorang warga FSR berjaya membuktikan bhw Malaysia boleh cemerlang dgn bolasepak di Sukan SEA. Ini terbukti di Sukan SEA di Laos sekarang.

Siapakah warga FSR tu? Memanglah kita akui bhw FSR mempunyai ramai pakar dlm sains sukan dan pengurusan. Ramai juga yg mengaku pakar dlm sains sukan dan pengurusan sukan walaupun tidak diiktiraf oleh pihak luar ataupun mereka yg berada di bidang sukan dan rekreasi. Kita mempunyai warga yg pernah membantu dlm pendakian dan turut mendaki Gunung Everest. Kita juga punyai pakar yg pernah membantu pasukan bolasepak Selangor dlm bidang kecergasan. Kita juga punyai pakar yg dipinjamkan ke KBS, MSN. Kita juga punyai pakar yg terlibat dgn OKU dan paralimpik. Malah FSR juga punyai pakar yg menulis buku walaupun ada yg disyaki mengambil bahan bulat2 drpd buku/penulisan orang lain.

Pakar yg cemerlang di Laos sekarang adalah Raja Firhad ataupun Pit. Beliau membuktikan bhw amat penting utk mempunyai kecergasan dlm sukan kerana jika kita tidak cergas, kita mungkin hanya mampu bertarung utk sekejap shj.

Tiada ulasan: