Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Disember 13, 2009

SKT Lagi

Pada jumaat lepas saya ke pejabat. Nak habiskan pengisian SKT 2009.etelah beberapa hari, saya cuma berjaya mengisikan lampiran2 shj.

Saya dapati utk tahun ini, saya cuma hadir 130++jam latihan berbanding dgn 200++jam pd 2008. Tetapi pd tahun ini saya hadir dlm pelbagai kapasiti ke majlis2 sehingga lebih 80majlis/peranan selain drpd tugas hakiki mengajar. Saya turut menjadi ahli jawatankuasa dlm pelbagai JK. Tertinggi sebagai pemeriksa kira2 utk JK Persatuan Kaunseling Malaysia (Perkama) utk 2009-2011, satu2nya wakil dari UiTM. Keahlian saya diantaranya dgn Malaysian Institute of Accountants (MIA), Perkama, dan beberapa lagi. Saya tidak tahu penilaian drpd pelajar saya utk sem Julai 2009, tetapi utk sem Dis 2008, saya mendapat pujian drpd wakil iLQaM.

Saya dlm proses utk memudahkan 'accountability' seseorang staf uitm. Ini akan memudahkan proses penilaian staf, kenaikan pangkat staf secara lebih adil, menerapkan lebih sikap kejujuran, insyaallah.

Tiada ulasan: