Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Januari 27, 2011

Kaunselor Pelatih

2 kaunselor pelatih yg sedang menjalankan latihan praktikal di uitm hadir ke majlis anugerah persatuan 2010 uitm tadi. terima kasih kpd sdri shahirah dan saudari farhana kerana sokongan anda dengan kehadiran di majlis tadi.

hampir setiap semester akan ada kauselor pelatih di uitm. mereka datang dari pelbagai universiti. saya sempat menemuduga mereka tadi sebelum majlis bermula. sebenarnya, seorang drpd mereka menegur saya dahulu. rupa2nya dia pernah meraikan saya semasa saya hadir di majlis jamuan hari raya perkama yg diadakan di um pada 2010.

saya kongsi dgn mereka segitiga kerjaya saya. mereka berdua bercita2 menjadi sama ada seorang kaunselor atau pensyarah dlm kaunseling. saya doakan semoga niat dan cita2 mereka tercapai, dgn izin Allah.

Tiada ulasan: