Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Januari 15, 2011

Piala Pusingan

utk golf, ada Sulong Cup. dan ianya akan selalunya disertai oleh mereka yg mampu main golf shj. penyertaan amat jarang drpd kalangan ahli keluarga wanita.

kini, untuk bowling, setelah diperkenankan oleh yg empunya nama, kita ada Piala Datuk Meriam. piala ini akan diserahkan kpd pemenang pertandingan bowling yg dijangka akan diadakan pd setiap suku tahunan. pemain2 terdiri drpd lelaki dan wanita. selain tajaan piala pusingan, dijangka akan ada tajaan lain spt tudung, tayar, ubat2an, dsbnya. besarlah harapan agar akan terdapat penyertaan dari kelantan, terengganu, johor dan lain2 negeri selain negeri2 di lembah kelang.

sukan dan rekreasi adalah satu cara merapatkan hubungan diantara keluarga dan juga kawan2. kita bersukan dan berekreasi utk suka2. jadi janganlah sampai ada yg kerana ego tidak dpt menerima sebarang kekalahan atau kekurangan pada dirinya.

Tiada ulasan: