Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Januari 08, 2011

Teroka Malaysia

insyaallah pada bulan februari ini saya akan ke lenggong perak. kampung adik ipar saya. ianya berhampiran dgn tasik raban. jarak dari rumah saya lebihkurang 267km.

saya bercadang pada masa yg sama nak ke kuala tahan, pahang. meneruskan khidmat masyarakat di sana. jaraknya dari rumah saya 267km. kalau boleh bergerak pada kelajuan konsisten 110km sejam, maka diandaikan dptlah sampai ke dua2 tempat dlm masa 2.5jam. tapi sebenarnya, jika ke kuala tahan, selepas bandar jerantut, jalan ke kuala tahan agak berliku2 sejauh 60km. kebiasaan, ambil masa 45minit.

di tasik raban terkenal dgn ikan pekasam. selalunya ikan sepat. manakala di kuala tahan, selalunya hidangan adalah ikan masak asam tempoyak. jom, jalan2 makan2.

Tiada ulasan: